Top

Herroepingsformulier

Herroepingsformulier - Retour sturen? Geen enkel probleem.

U heeft een zichttermijn / herroepingsrecht van 14 dagen!


Stuur nog niets retour voordat wij uw retourmelding hebben ontvangen.
U krijgt via email een speciale retourcode, die u op de verpakking dient te vermelden.Retourneren naar Vlinderdasjes.nl


Vlinderdasjes.nl vergoed alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Vlinderdasjes.nl  in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Vlinderdasjes.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Vlinderdasjes.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Belangrijk:
Retour-tag dient aan vlinderdas vast te zittenAls uw vlinderdas is voorzien van een "handmade" tag / kaartje ( of vergelijkbaar), dan dient deze nog vast aan de vlinderdas te zitten als u deze retour stuurt. Als dit kaartje er niet meer aanzit, zoals u het gekregen heeft, dan kunt u de vlinderdas niet meer retourneren.

Waarom deze "herroepingstag / kaartje?
Tijdens de herroepingsperiode kunt u gewoon de vlinderdas bekijken, echter komt het steeds vaker voor dat klanten de vlinderdas één dag of avond dragen, en dan retour sturen. Door middel van deze tag die goed zichtbaar en zonder schaar niet te verwijderen is, (het kaartje valt er dus niet zomaar af) proberen we dit tegen te gaan. Wij hopen zo op ieders begrip.


Vul onderstaande retour / herroepingformulier geheel in.


 
Aan:
Vlinderdasjes.nl
Desertosingel 89
2909PA Capelle aan den IJssel
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten:
Feedback:
Help onze diensten te verbeteren door een reden te geven, dit is niet verplicht.